Cardul de credit e cel mai bun prieten al unei fete

Cu toată admirația pe care i-o port lui Marilyn Monroe trebuie să afirm că nu diamantele sunt cel mai bun prieten al unei fete ci cardul de credit. Și asta cu atât mai mult cu cât în magazine încă sunt reduceri.

Îmi e rușine să intru la confesionalul numit laic și extras de cont și să văd ce desfrâu am lăsat în urmă. Să trebuiască să înșir toate păcatele cu gândul sau cu fapta pe care le-am comis. Sau și mai rău să trebuiască să mă căiesc pentru ele. Dar presimt că și vremea aia va veni atunci când va bate vântul a gol în portofel sau când or să mă apuce spasmele la degete și amneziile selective în amintirea PIN-ului.

Dar dacă tot trebuie să mă căiesc pentru necugetările mele și să mă pârjolesc până la următorul final de lună măcar să-mi mai caut colegi de suferință că nu e frumos să te bucuri doar tu de toate reducerile alea.

Locul preferat de desfrânare e AFI. Nu de alta dar e în drum spre casă și de la muncă și de la școală și de oriunde și ajung rapid și-mi dă tot ce mi-aș putea dori vreodată.

Sfânta treime e compusă din C&A, Koton și New Look în care intru de fiecare dată și de unde e imposibil să nu plec măcar cu încă o pereche de cercei, ca și așa cei 27534004521 de perechi pe care le am acasă nu vor fi niciodată suficiente. Din primul îmi iau cu precădere bluze și pentru job și pentru timpul din afara job-ului și mai nou pentru sală. Koton e dătător de fuste, de pantaloni și sacouri și gablonțuri și pantofi uneori (i haz a soft spot for red sole shoes). New Look-ul a fost cel care m-a golit de data asta pentru că de vreo câteva luni visam la o fusta de-a lor din imitație de piele (PETA poate să mă adore) pe care am asortat-o cu un pulover foarte călduros. Partea faină – totul a fost la jumătate de preț, deci în loc de 230 de lei am lăsat doar 110 🙂

În Stradivarius iar am strâmbat din nas pentru ca singurele 2 lucruri care mi-au plăcut nu le aveau în marimea mea (cred ca ar trebui să scriu despre blestemul lui 34-36 în curând). Am trecut voioasă și cu balele în colțul gurii pe lângă gențile lui David Jones până am nimerit la Penti unde efectiv am golit un raft de ciorapi. Da, recunosc, am o boală cu ciorapii. Cu cât sunt mai fistichii, cu gaurele, buline, modele cu floricele, culori mai aparte cu atât mă topesc mai tare în fața lor și fac niste ochi de Puss in Boots spre conștiința mea care zice nu. De data asta a zis da pentru ca reducerile erau masive (de la 56 lei la 13 lei perechea sau de la 13 lei la 3,50 perechea).

Iar ultimul loc unde am lăsat bani a fost The Body Shop pentru că frigul se încăpățânează să-mi distrugă bunătate de mâini și era cazul să trecem la heavy artillery.

Din păcate și luni va fi o zi de desfrâu pentru ca mi-am rezervat o rochie într-un alt magazin. Nu de alta dar când îți vine ca turnată și mai e și într-o culoare veselă care-mi va îndulci ziua garantat, cum să refuz? Și nu, partea aia cu deschide gura, țuguiază-ți buzele și lasă sunetele să curgă într-un ”Nu” lin, nu funcționează la mine.

Și poate că n-ar fi atât de mult cheltuit dacă nu mi-ar sta ca un ghimpe-n coasta biletele de avion pentru concediu sau upgrade-ul la telefon.

Dar na, noi să fim sănătoși și să ne țină cardul!

Tagged: , ,

Leave a Reply

