Energiea – pub de cultură urbană alternativă

There’s a new pub in town!

Din moment ce anul ăsta am decretat ieșiri mai dese ca fiind cheia marilor succese sociale sau măcar succeselor personale în încercarea de a reanima viața de zi/crepusculară/noapte care până acum a avut o vizibilitate mai redusă ca Yeti am zis că n-ar strica să văd ce e cu Energiea pub.

Ei bine pub-ul în cauză care se autointitulează Stabiliment de informare și experiment urban și e localizat fix lângă Expirat, pe Brezoianu nr 4.

E drăguț ca atmosferă, nici dureros de bine luminat dar nici atât de obscur încât simți nevoia să-ți achiți consumația cu banii puși într-un plic și înmânați chelnerului pe sub masă.

Apropo de bani, ca prețuri pub-ul se situează undeva în zona medie berea – 8 lei, tequilla – 9 lei, cocktailurile între 14 – 21 lei, paharul de vin – 12 lei și aici au o bilă albă pentru faptul că orice vin din meniu poate fi servit și la pahar, nu doar la sticlă, ceai – 12 lei.

Cât am așteptat concertul Moonlight Breakfast (da au avut și muzică live) am degustat un Wooden Type care conține bere Grolsch și Crabbie’s ginger beer și te cam face să mai ceri încă un pahar două, iar my partner in crime a baut un Metal Type – bere Grolsch și sirop de cireșe/vișine adică un fel de bere belgiană dar nu chiar și nu chiar atât de reușită combinația. La capitolul cocktail ne-am comandat câte un Futura – wyborowa, amaretto, disaronno, kuyper peachtree, kuyper pucker malibu, sour, ocean spray cranberry care a fost destul de delicios în absența cocktailului original cu mango. Și dacă tot vorbim de lucruri delicioase nici barmanii nu trebuie ocoliți 🙂

Până la momentul concertului ne-am putut face poze inedite adică un fel de stenciluri with a twist, în locul blocului de culoare care alcătuiește silueta pozatului au suprapus diverse fonturi. Rezultatul putând fi văzut mai jos. Și împreună cu poza am primit și un magnet format din dopul de la o sticla de Grolsch. Pe lângă asta ne-am adjudecat și primul ”ziar” Energia unde am mai aflat una alta despre Moonlight Breakfast.

Concertul a fost superb și a început la țanc adică fix când ni se terminase răbdarea pe la un 12:15. A fost de vis și nu zic asta cu mare ușurință despre orice formație. Au sunat fix ca pe Youtube în absența unui CD sau ca la Radio Guerilla și sunt simpatici toți 4. Muzica e influențată de anii 50 – 60 dar te unge la suflet și te face să zâmbești cap coadă la fiecare piesă, iar cum motivele de zâmbit trebuie valorificate la maxim mi-am petrecut ora respectivă zâmbind de s-o fi speriat de mine solista crezând că-mi filează vreo lampă.

De vă treziți prin zonă pe la Brezoianu sau de vreți să mai respirați și alt aer decât cel de Expirat, urcați și vă Energieazați.

Sursa imaginii din stânga sus


 

One thought on “Energiea – pub de cultură urbană alternativă

  1. […] rAM #9 (revista Arte și Meserii pe care o puteți răsfoi, frunzări etc. aici). A fost în Energiea unde am mai fost la ”degustat” de Moonlight Breakfast. Despre revistă nu prea am multe de zis […]

Leave a Reply

