Tazo – reîncarnarea ceaiului

Nu că ceaiul ar fi murit vreodată și ar fi avut nevoie de reîncarnare doar că ăsta e sloganul scris frumos sub logo-ul Tazo de pe sticla de ceai + suc combo – The Reincarnation of Tea.

Cum eram și eu azi ca fetele prin mall în căutare de pantofi cu o prietenă inevitabil am ajuns la Starbucks și cum nu sunt băutoare înrăită de cafea sau mai degrabă cum toate cafelele din București (până la momentul de față) pălesc în comparație cu ambrozia cofeinizată de la birou am zis pas la tot, până și la ceaiul clasic (că îmi era frică să nu fie vreo zeamă strecurată) și am decis să încerc ceva nou care oricum nu are termen de comparație deci avea șanse reale să fie bun.

Așa m-am trezit cu Tazo + Brambleberry™ pe masă – herbal tea with concentrated blackberry and apple juices [caffeine – free].

Deci am băut și ceai și suc la un loc fără să mă apuce datul din picior mai încolo în timpul serii. Deși a fost o băutură gustoasă ce m-a atras ca un magnet și m-a făcut să mă holbez la sticlă cu tot ansamblul ei de elemente a fost suma elementelor de branding – logo, etichetă, filosofie, paletă cromatică you name it.

Rareori găsesc produse atât de bine ”închegate” care să-mi încânte privirea și care să mă amuze fără a înjosi produsul în vreun fel.

  • Verdele semnificativ pentru ceai și un stil de viață sănătos.
  • Numele jucăuș de Bambleberry care te face să te uiți și a doua oară la sticlă și să o și cumperi și care nu-ți dă totul mură în gură – măr și mure.
  • Certificatul de origine care oricât de inautentic ar fi tot adaugă un plus de încredere acolo unde e cazul.
  • Mica explicație legată de mure și perfecțiunea pe care o ating înainte de a fi zdrobite și adăugate lui Tazo Brambleberry.
  • Lista de ingrediente e la vedere și scrisă cu un font clasic, citeț, perfect lizibil pentru oricine, inclusiv mențiunea de kosher pentru cei de origine evreiască.
  • Micile rubrici care te apropie de brand și ți-l personifică îți aduc bucăți de informație: Tazo ca soluție a stresului de zi cu zi, redescoperirea formulei de Tazo de către arheologi și prezența sa și în cadrul altor civilizații mai avansate cât și povestea legată de Brambleberry și cum murele creșteau pe coasta Pacificului de nord-vest alături de  florile de hibiscus, trandafiri sălbatici, lemongrass și alte ierburi. Nu știu cât de adevărate sunt toate aceste informații dar cert e că adaugă un je ne sais quoi care diferențiază produsul de altele din aceeași categorie ca de exemplu Nestea sau Lipton care sunt la rândul lor ceaiuri cu diverse arome de fructe.
  • Doza de umor întreită sub formă de atenționări sau sfaturi: SHAKE BEFORE DRINKING. You might also want to do a little chant if you feel up to it (amintind de ceremonia ceaiului din Japonia), Please recycle this bottle. It deserves to be reincarnated too, Attention: Contents will actually taste delicious. (pe cuvant de cercetaș)
În concluzie Tazo și mai găsit un client iar eu un motiv să merg la Starbucks pentru că-mi oferă o alternativă sănătoasă de băutură fără a fi la fel de rigidă și plicticoasă ca ceaiul englezesc. Poate de aici reîncarnarea ceaiului, dintr-un moment plicticos în unul amuzant.

 Sursa primei imagini

Tagged: , , , , ,

7 thoughts on “Tazo – reîncarnarea ceaiului

  1. Vlad March 29, 2012 at 3:11 pm Reply

    mama deci ce pofta mi s-a facut doar din prima poza !!!!

    • Cali March 29, 2012 at 8:37 pm Reply

      E atat de buuuuuuuuun…si partea buna e ca mai am doar 2 de incercat 🙂

      • Vlad March 29, 2012 at 8:44 pm

        sa-ti iei si damman freres 🙂

      • Cali March 30, 2012 at 8:30 am

        Daca imi zici si o locatie de unde pot fi procurate am sa-mi iau 🙂

      • Vlad March 30, 2012 at 9:21 am

        Mai, cel mai usor loc de cumparat am gasit a fi asta : http://bit.ly/H68GaP
        O sa te sperie putin preturile, dar crede-ma, incearca-l si ai sa intelegi de ce sunt asa scumpe !

      • Cali March 30, 2012 at 11:55 am

        Nu vreau sa par snoaba dar nu mi se par atat de scumpe (ma refer strict la cutiile cu ceai, cele de 24 de pliculete). Seturile te cam sperie ca pret dar fac un cadou frumos pentru aniversari si nu numai.

      • Vlad March 30, 2012 at 12:01 pm

        asa consider si eu
        si gustul merita de opt ori mai multi bani 🙂
        us tea drinkers know 🙂

Leave a Reply

