Concert semi-acustic The Mono Jacks

De fapt în seara asta a fost aniversarea PasparTWO și lansarea rAM #9 (revista Arte și Meserii pe care o puteți răsfoi, frunzări etc. aici). A fost în Energiea unde am mai fost la ”degustat” de Moonlight Breakfast. Despre revistă nu prea am multe de zis pentru ca abia am răsfoit-o, dar l-am cunoscut pe unul din fotografii revistei (adică oameni care au pozat alți oameni pentru revistă) pe care îl semi-stalkuiesc online pentru că face treabă bună și nu rămân indiferentă la poze frumoase.

După cum spune și titlul articolului am asistat la un concert semi-acustic The Mono Jacks. Nu știu exact ce înseamnă semi-acustic, dar dacă ar fi să o iau după explicația primită la Vița de Vie acustic = ei au stat jos (?!)

Pe cei 4 Jack îi știam de la Guerilla dar fără abilitatea de a îi recunoaște și independent, dacă mi s-ar fi dat o lungă lista cu melodii și eu ar fi trebuit să ghicesc artiștii (români). Mi-au plăcut. Mi-au plăcut mult. Mi-au plăcut atât de mult dar atât de mult încât dacă nu m-aș fi lăsat condusă de lenea de a mă duce la bancomat să scot bani pentru taxi le-aș fi luat albumul pe loc. Nu-i nimic. E și mâine o zi.

Și acum pentru opinii cât se poate de subiective legate de prestația lor:

  • a existat o coeziune estetică, toți fiind îmbracați în negru, simplu și cu gust. Da, sună superficial dar contează pentru că întâi și-ntâi vezi și apoi auzi. Deci bilă albă, mai rar să vezi așa ceva pe la noi, cred.
  • au fost cât se poate de profi. S-a auzit impecabil (nu contează că am stat fix lângă boxe sau poate chiar asta e măsura care validează perfecțiunea sunetului lor)
  • mi-au amintit de Audioslave pe la unele acorduri, iar solistul de Alex Band (blondul de la The Calling) atât ca timbru vocal cât și ca fizic. Mai trist a fost când a coborât de pe scenă și mi-am dat seama că m-aș uita ușor de sus la el. Asta din seria fantezii ce se sparg ca baloanele de săpun.
  • Au cântat 10 melodii sau cel puțin atâtea erau trecute pe setlistul de pe scenă și nici una n-a fost sub nivelul stabilit de precedenta.

Sunt curioasă cine or să vină data viitoare din moment ce intuiția îmi zice că nu o să fie ultima dată când o să mă energizez muzical în același local, care capătă din ce în ce mai multă notorietate și reputație pozitivă. Deci kudos Energiea.

Sursa imaginii de sus

Tagged: , ,

Leave a Reply

