Ziua lipsă

Nu știu dacă să o pun pe seama anilor sau pe seama unei probleme reale dar în ultima vreme mă trezesc săptămânal cu o zi lipsă. Și anume nu știu ce am făcut în week-end, de obicei duminica.

Aș vrea să mă lansez în istorisiri care ar face The Hangover o povestioară amărâtă zisă de copiii de grădiniță dar din păcate sau din fericire nici pe departe.

Pur și simplu se întâmplă ceva și uit absolut tot ce am făcut de parcă aș avea buton de resetare. Și nu contează dacă am ieșit undeva, am văzut un film în oraș sau am stat toată ziua în casă. E ca și nu n-a fost. De parcă automat după sâmbătă vine luni.

Și acum, când stau de vorbă cu diverși prieteni și ne povestim ce-am făcut în week-end-ul prelungit pot să zic ce am făcut vineri, sâmbătă, luni și azi, dar duminică…cine știe?

Poate sunt răpită periodic de extratereștri și supusă diverselor experimente și apoi mi se șterge memoria. Sau poate e atât de plictisitor ce fac duminica încât creierul meu refuză să noteze constant ”stat în pat și uitat la filme”. În orice caz mi se pare dubios.

Vouă vi s-a întâmplat vreodată așa ceva?

Tagged: , , ,

Leave a Reply

