Virgin Radio Italy

Acum vreo lună cred am descoperit accidental Virgin Radio Italy și de atunci am ținut-o într-o veselie cu muzica bună și diversă. A fost ca un meniu suedez de piese de cea mai bună calitate.

Mi s-au pus la dispoziție 9 canale dedicate pentru o dieta consistentă dintr-un anumit gen.

Meniul Music Star îmi pune la dispoziție Red Hot Chili Peppers, Litfiba (o trupă italiană) și Coldplay. De dimineață până seara asta se poate asculta pentru fanii devotați, pentru accentuarea unei stări sau pentru antrenament înainte de concert, asta că tot ne paște 31 august și Arena Națională care preț de o seară va deveni o grădină fertilă pentru cei mai exuberanți și energetici Chili Peppers.

Apoi avem secțiunea Virgin cu varianta Classic, Alternative (music to my ears ❤ ), Hard Rock, Rock 80 și Rock 70. Classic-ul e dublat de programul lor normal așa că mai prind și câte o emisiune din care înțeleg frânturi dar care oferă un contrast frumos pentru radiourile românești și mă fac să apreciez și mai mult acele emisiuni care sunt făcute cum trebuie și playlisturile inspirate. Alternative-ul e bucățică ruptă din inima mea cu Bush, Hole, Green Day, Foxboro Hot Tubs, Smashing Pumpkins, Bjork, Lamb (de când nu mai ascultasem un Goreki sau Gabriel) și mulți mulți alții. Hard Rock-ul nu intră prea des pe frecvența mea pentru că e cu adevărat hard și nu se pretează și la alte activități mai mult sau mai puțin intelectuale. Rock 80 și 70 oferă piese din decada respectivă deci în funcție de apetitul pentru par tapat, rifuri de chitară și power ballads sau Led Zep&co. aleg unul din cele două canale.

Radio BAU în singura dată când am avut curiozitatea să văd ce e mi-a dat un sortiment de muzică nouă și de necunoscuți urechilor mele. Aș tinde să cred că e un fel de Guerilla Logout dar nu știu sigur.

În orice caz muzica face toți biți de internet folosit pentru că îl ascult online și acasă și la birou și deja o zi fără Virgin Radio Italy e o zi pierdută, din care lipsește esențialul, ca o poveste fără finalitate.

Așa că dacă vara nu dormiți și sunteți sătui de radiourile autohtone sau pur și simplu vreți o gamă diversificată dintr-un anumit gen nu fiți timizi și dați un click pe aici.

Sursa imaginii

Tagged: , , , , , ,

Leave a Reply

