Despre copywriting și superputeri

So you think you can do copy?

Recunosc că am fost absentă o perioadă de timp mai lungă pentru că m-au furat peisajele  de peste granițe și cum unele țări sunt mai puțin darnice ca altele în privința internetului m-au tăiat de la porție și de la orice altceva interesant din lumea virtuală. Și cum umblam aiurea în căutare de nu-știu-ce am dat nas în nas cu Superblog 2012 – competiția anuală de blogging unde se cunună marketingul cu creativitatea.

Și aici se aprinde becul!

Am avut vara asta o perioadă de frământare în care iarba vecinului mi se parea mai verde ca a mea și unde într-un moment de rătăcire m-am gândit că am aruncat pe apa sâmbetei   5 ani de școală unde mi-am semi-tocit coatele pe băncile ASE-ului și SNSPA-ului în ale marketingului și brandingului. Și m-am gândit că poate am renunțat prea ușor la viața de agenție sau la a aspira la una. Iar Superblog-ul îmi oferă șansa de a scăpa de orice dubiu că de fapt poate nu sunt atât de creativă și inspirată și cu moț în frunte pe cât mă cred și agenția m-ar fi mâncat de vie.

Să intre în scenă gladiatorii înarmați până în dinți cu tastaturile și ridicați poarta sponsorilor și partenerilor media să le turnăm o frază – două iar la final cei mai tari și mai creativi în ale copywritingului să iasă victorioși!

Competiția începe pe 1 octombrie așa că urați-mi întâlniri cu lei domesticiti și să ne vedem cu bine la final de drum.

Sursa imaginii

Tagged: ,

6 thoughts on “Despre copywriting și superputeri

  1. Echipa SuperBlog September 27, 2012 at 11:30 am Reply

    Salut si bun venit printre participantii la SuperBlog 2012! Iti multumim pentru inscriere si te asteptam la start luni, 1 octombrie! Succes!

  2. Cali September 27, 2012 at 12:05 pm Reply

    Multumesc! Sa fie!

  3. Dan Niculescu September 27, 2012 at 6:08 pm Reply

    Mult succes! Ne vedem la concurs!

  4. Constantin September 30, 2012 at 7:36 pm Reply

    Incepand de maine, vom fi “geana” pe http://www.super-blog.eu!
    Cu aceasta ocazie tin sa va urez tuturor celor 201 de concurenti (cu mine 202) multa bafta si multa inspiratie in toate probele ce vor urma!
    Nu in ultimul rand, sper ca toti bloggerii sa dam dovada de fair-play si fie ca cel mai bun dintre noi sa castige!
    Deci, sa inceapa competitia! 🙂

  5. abisurile October 11, 2012 at 7:26 pm Reply

    Ador Mad Man , astept cu nerabdare sezonul 5, succes la superblog !

    • Cali October 12, 2012 at 8:54 am Reply

      Merci! Si eu il astept!

Leave a Reply

