Toyota Avensis, marca celor remarcabili

Pe Denisa am cunoscut-o în primul an de facultate. Îmi era colegă de grupă și una dintre persoanele pe care o remarcai cu ușurință într-un grup pentru că avea acel je ne sais quoi care ți-o întipărea în minte. Poate era siguranța cu care răspundea la cursuri sau stilul personal de a se îmbrăca clasic dar nu rigid, în haine care îi subliniau feminitatea, mereu asortată cu vreun accesoriu șic în tendințe, dar fără a fi încă una din cele câteva sute de fete care se plimbau pe coridoarele ASE-ului.

Nu ni s-au intersectat drumurile prea mult în facultate pentru că s-a implicat rapid într-o asociație studențească spre care și-a canalizat toată energia și apoi 2 ani mai târziu a realizat probabil cea mai tare Școală de Vară din istoria VIP-ului unde i-a strâns la un loc, în cadrul seminariilor, pe Theodor Paleologu, Ecaterina Andronescu, Maia Morgenstern, Emil Hurezeanu, Cătălin Stefanescu, Alex Leo Șerban, Vintilă Mihăilescu. Deja își alegea inconștient calea pe care să o urmeze.

Apoi a urmat masteratul unde ne-am întâlnit încă o dată și unde am reușit să o cunosc mult mai bine. Acel je ne sais quoi atât de eluziv s-a conturat treptat într-o sumă de calități: tenacitate, dedicare, ambiție și perseverență. Iar ca mărturie lipsită de subiectivitate a acestora stă tot ce a realizat până azi atât în campaniile din cadrul VIP cât și la Avon. Iar acum e nominalizată la Gala Oameni pentru Oameni.

Nu mi-am ales niciodată un model de urmat în viață pentru că fiecare e liber să-și croiască propriul drum și-ar fi mai bine să-ți scrii singur povestea decât să o adaptezi pe a altuia. În plus acele modele spre care ridicam voit admirativ privirea fac parte dintr-o altă generație în care nu mă regăsesc. Dar când privesc spre oamenii din jurul meu, prieteni, foști colegi de facultate, e o reală plăcere și o veritabilă inspirație și motivație când văd oameni remarcabili ca Denisa, care prin felul ei de a fi îți demonstrează că nimic nu e imposibil de atins, ajung să găsesc acele modele ale generației mele după care tânjesc.

Așa e și noua Toyota Avensis. O transfigurare a unui om remarcabil într-o mașină remarcabilă că doar nu e van zis adesea că mașina e o extensie a personalității celui care o conduce.

Designul sofisticat, elegant și practic care îmbină liniile fluide, alături de interiorul frumos lucrat, notabil din perspectiva detaliilor meticuloase și a calității materialelor și finisajelor e asemenea unei rochii care evidențiază feminitatea prin linii sinuoase, cea pe care o poți purta și ziua dar și seara dacă acorzi o atenție accesoriilor, acelor detalii care scot până la urmă o rochie din anonimat.

Tehnologia avansată e dată de sistemul multimedia Toyota Touch&Go Plus și de tehnologia intuitivă care sporește siguranța și confortul la volan pentru ca tu să-ți permiți să te lași furat din când în când de peisaj.

Nu mă pricep la specificații tehnice ce țin de motoare (Toyota are 7 și sunt puternice!) dar cred că oricine e în stare să aprecieze cabina silențioasă și confortabilă sau scaunul ajustabil electric sau opțiunea de Cruise Control.

Ce am uitat să menționez mai sus e că Denisa e o șoferiță excelentă și că adoră să călătorească! Iar eu mi-aș dori să o văd în viitorul apropiat la volanul unei Avensis!

Articol scris pentru SuperBlog 2012.

Sursa imaginii
Tagged: , , , , , ,

Leave a Reply

