Vine toamna bine-mi pare în dulap eu am…

Recunosc că mi-au luat câțiva ani până să înțeleg toată treaba cu shopping-ul și că hainele mai au și o altă funcție în afară de a îți acoperi corpul sau a te feri de frig și ploaie. Iar acum am ajuns cu greu să mă stăpânesc din a cumpăra jumătate de magazin de fiecare dată când ies la shopping. Și e cu atât mai greu de stăpânit impulsul atunci când sezonul se schimbă și în consecință și moda se schimbă pentru că apar colecții noi, se poartă altceva față de anul trecut, altă paletă de culori, alte croieli și toate astea se traduc printr-un plâns înnăbușit al portofelului și un scâncet grav al cadrului de credit.

Nu cred că sunt singura care tânjește după un buget nelimitat pentru cumpărături așa cum nu cred că sunt singura care încearcă să-și aleagă câte puțin din fiecare categorie de haine și să le combine într-o mie de feluri pentru a obține tot atâtea ținute.

Și cum de cele mai multe ori găsești lucruri neașteptate fix când te aștepți mai puțin sau mai exact fix unde nu te aștepți să le găsești am să rog să intre în scenă 3 articole de îmbrăcăminte care sunt aproape vitale toamna asta!

This slideshow requires JavaScript.

În primul și în primul rând am o mică dependență față de gecile de piele (ecologică sau veritabilă). În dulap momentan sunt 4. Dar nu mai strică încă una, două sau zece lângă ele. Geaca de piele e probabil unul dintre cele mai versatile elemente de îmbrăcăminte pentru că merge și la o ținută sport la fel de bine ca la una casual. Și cum de multe ori plec dimineața la servici ca să mă întorc târziu în noapte acasă după un popas pe la un film, bar, club, nu mă lipsesc de ea. De aceea cred că mi-ar prinde încă una într-o culoare a cafelei cu lapte.

De fapt cred că mai bine îmi iau una neagră ca să o asortez la o rochie roșie numai bună de ieșit la întâlnire și de echilibrat o ținută feminină cu un element puternic ca pielea neagră și care să îmi completeze personalitatea pe măsură.

Dar parcă ar merge și rochia gri. Mai ales pentru birou și apoi ca o completare la o expoziție de artă sau o vizită la teatru unde se cere o ținută mai sobră dar nu atât de sobră încât să mi se adreseze lumea cu ”doamnă” sau să mi se dea cu 5 ani în plus.

Iar toate astea merg perfect cu o geantă tip poștaș, neagră, cu o pereche de colanți negri mați pentru rochia roșie și poate violet pentru cea gri. Și să nu uitam de balerinii lăcuiți sau poate e mai bine să aleg botinele cu talpă ortopedică?

În orice caz real le are pe toate grație mărcii proprii Designers care o să-mi bucure dulapul  în această toamnă fără a-mi face portofelul să bocească de îi sar cardurile din el, evident într-o variantă adaptată a poveștii lui Creangă.

Articol scris pentru SuperBlog 2012.

Tagged: ,

One thought on “Vine toamna bine-mi pare în dulap eu am…

  1. abisurile October 11, 2012 at 7:27 pm Reply

    Ce coincidenta, preferatele mele sunt 2 dintre alegerile tale.

Leave a Reply

