California girl

Eram în Berlin, bucurându-mă de ultima zi de ședere. Nu apucasem să petrec prea mult timp împreună cu prietena pe care venisem să o vizitez, dar găsisem suficiente lucruri cu care să îmi umplu timpul în ultima săptămână. Iar pentru ziua de azi îmi rezervasem o ședință lungă de hoinărit prin magazine. Și mi-am petrecut o bună parte a dimineții cotind când la stânga, când la dreapta, lăsându-mă sedusă de display-urile din vitrine. Deja începusem să simt oboseala și-mi doream o pauză la o cafenea alături de un prânz delicios. Dar înainte de a mă așeza la o masă m-am lăsat dusă de impuls și n-am rezistat tentației de a intra în parfumeria de peste stradă. Atâtea sticle lucioase în diverse forme, culori, adăpostind atâtea mirosuri, nici nu știam spre care să mă îndrept prima dată. Așa că am închis ochii și m-am răsucit pe călcâie lăsându-mă ghidată de instinct. Când i-am deschis în față mea era un display pentru Playboy VIP for Her iar imaginea care acompania parfumul sugera seducție și lux, fără a fi vulgară. Aroma parfumului m-a cucerit din prima cu acordurile de bujor și santal așa că l-am luat fără ezitare și fără a mai testa și altceva de la raft.

Fericită, m-am îndreptat din nou spre cafenea, luând un loc la terasă. Așteptând un chelner să îmi aducă un meniu mi-am orientat privirea spre magazinul de lângă, din a cărui vitrină îmi făcea cu ochiul o rochie neagră, cu spatele gol și ținte metalice aurii plasate de-a lungul materialului. Avea lungimea potrivită, oprindu-se fix deasupra genunchiului, dar de-a dreptul uluitoare prin croială și combinația dintre moliciunea materialului negru și duritatea țintelor. Sexy și fresh fără a fi agresivă.

Vibrația mobilului m-a trezit din reverie dar nu mai mult ca vestea primită. Prietena mea obținuse o invitație la o petrecere exclusivistă, găzduită de unul din cele mai în vogă cluburi din Berlin cu ocazia finalizării filmării unui film pentru Hollywood. Nu puteam să refuz șansa de a mă distra, cu atât mai mult cu cât avea să fie în compania unor VIP-uri de la Hollywood.

N-am mai așteptat chelnerul și m-am dus glonț la magazinul de alături pentru rochia pe care o admirasem în vitrină.

Seara se anunța a fi una perfectă. Aveam o rochie nouă care mă făcea să mă simt ca un star, ruj roșu pe buze și un parfum care încă de la hotel făcea bărbații să întoarcă admirativ privirea după mine.

Clubul avea un aer minimalist dar luxos, mese negre lucioase, canapele de piele și candelabre imense atârnând din tavan. Muzica era la volum maxim iar șampania curgea în valuri. Decisă să mă simt bine am luat cu asalt ringul de dans și am lăsat orele să curgă între melodii și cocktailuri. După vreo două ore de petrecere începusem să simt că plutesc și că totul e învăluit într-o lumină difuză, dată de amestecul delicios de oboseală și șampanie. Amintindu-mi că sărisem peste prânz mi-am luat într-un șervețel câteva aperitive de la o masă și două căpșuni în ciocolată, sperând că voi obține astfel energia necesară pentru a continua seara.

Căutând din priviri un loc mai retras pentru a devora liniștită aperitivele am zărit terasă și luminile Berlinului licărind în depărtare. Ajunsă pe terasă m-am lăsat furată de priveliște și de mâncare, fără a observa că aveam companie, până când cealaltă persoană s-a apropiat de mine. Am înghițit cu greu ultimul aperitiv, văzând că în fața mea nu era nimeni altul decât Colin Farrell, fumând nonșalant o țigară. Nu știam ce să fac, să rămân sau să plec dar până să mă dezmeticesc a început să vorbească cu accentul acela irlandez teribil de seducător. A comentat că îi place să vadă o femeie mâncând cu poftă, fără ezitare, sătul de toate starletele aflate mereu la dietă. Apoi a început să-și coboare privirea languros de-a lungul rochiei, zâmbind apreciativ, oprindu-se asupra șervețelului în care mai erau doar una din cele două căpșuni în ciocolată. Fără să mă gândesc am apucat-o și am ridicat-o spre buzele lui. A mușcat lacom din ea, buzele sale atingându-mi degetele, fapt ce m-a făcut să-mi mușc buza de jos involuntar.

M-a întrebat cum mă cheamă și i-am servit varianta scurtă a numelui – Cali.

S-a apropiat și mai mult de mine, șoptindu-mi la ureche ”Like in California”(ca în California)”, simțindu-i respirația caldă pe gât. A continuat cu un „ you smell good” (miroși bine) gutural, urmat de aprecierea că nimic din înfățișarea mea nu aduce cu artificialul din California. M-am întors să-l privesc pe sub gene, ducând degetul mare de la mâna dreaptă spre colțul gurii lui de unde am șters o mică bucățică de ciocolată. Apoi am dus același deget spre buzele mele și am lins ciocolata fără a întrerupe privirea. A făcut un semn din mână cuiva în interiorul clubului întrebându-mă totodată dacă nu vreau să continuăm discuția într-un loc mai retras. Am dat afirmativ din cap, lăsându-l să mă ia de mână și să mă conducă printr-o ieșire laterală spre un BMW negru, parcat afară.

Inima îmi bătea nebunește, în timp ce în cap mi se amestecau o puzderie de gânduri, anticipând ce urma să se întâmple, reputația de playboy al lui Farrell fiind un lucru deja cunoscut.

A cerut adresa hotelului meu și apoi șoferului să conducă până îi va spune el să se îndrepte spre locația dată. Mâinile noastre s-au atins și am simțit cum un curent mi-a trecut prin tot corpul, electricitatea dintre noi încărcând atmosfera.

Apoi șoferul l-a atenționat că mașina e urmărită de paparazzi. Colin a înjurat printre dinți și i-a ordonat să scape de ei și să mă ducă la hotel. Mi-a explicat cum că era obligat contractual să se țină departe de scandaluri și de femei până la lansarea filmului pe care tocmai îl terminase și că nu putea risca să fie văzut cu mine. După câteva străzi am pierdut paparazzi și ne îndreptam spre hotel, când băiatul rău al Hollywood-ului m-a sărutat  spontan. Avea gust a whiskey și tigari și o ușoară urmă de dulceață de la căpșuna în ciocolată.

Din păcate momentul  n-a durat mult pentru că ajunsesem deja la destinație. Mi-a zâmbit și am coborât, privind în urmă după mașină, neștiind dacă e vis sau realitate întreaga noapte.

Articol scris pentru SuperBlog 2012

Sursa imaginii

Tagged: , , ,

Leave a Reply

