2012 în 489 de cuvinte

2013

La cererea expresă a publicului format din 2 oameni și 4 pitici de grădină care mă citesc cu religiozitatea omului care se duce de Paște și de Crăciun la Biserică am să fac o mică retrospectivă a anului 2012.

În 2012 am cântat, am dansat, am văzut țări străine, am citit (mai) multe cărți, am cunoscut oameni noi și am ajuns cu câțiva pași mai aproape de idealul meu propriu și personal care pe undeva seamănă cu ce zice Diane von Furstenberg:

“I didn’t know what I wanted to do, but I always knew the woman I wanted to be.”

Am lăsat în cele din urmă bolovanii de care mă împiedicasem cu un an înainte și m-am apucat temeinic de închis uși și deschis geamuri.

2012 a fost cel mai bogat an din punct de vedere al muzicii. Începând cu februarie am văzut pe rând Waldeck, Vița de Vie (acustic), Pink Martini, Garbage și Pulp la B’estfest; Patrick Wolf, Citizens, Wolf Gang, Asteroids Galaxy Tour și Hurts la Summerwell, Red Hot Chili Peppers, The Cranberries, Led Zeppelin, Chew Lips, Mono Jacks, Grimus, Placebo, Apocalyptica și probabil încă câțiva de care nu îmi amintesc la momentul de față.

Am văzut Viena, Praga, Sorrento, insula Capri, coasta Amalfă, Vezuviu și Pompei și din nou Roma.

La capitolul cărți zeii mi-au zâmbit și m-au fericit cu o colaborare cu Bookblog. În curând îmi vor trebui rafturi noi 🙂

2012 a venit cu gașca veselă și muzică mișto la pachet, un fel de 2 în 1. Cu prietenii noi – Florina la tine mă uit – și neașteptate.

Au fost și momente mai puțin bune și nopți semi-dormite dar per ansamblu lucrurile s-au echilibrat și balanța a ieșit pe plus.

Pentru 2013 sunt în plan 3 concerte – Slash with Myles Kennedy and the Conspirators (la care de fiecare dată când mă gândesc îmi vine să țip de fericire), Depeche Mode (domnule Gahan e timpul să ne întâlnim) și Roger Waters și al său zid care probabil va fi concertul vieții mele din unele puncte de vedere.

Vreau să mă apuc mai serios de scris și să nu mai șomez pe blog. Minim 2 articole pe săptămână.

Vreau să mă reapuc de sală. În 2012 m-am ținut cam 9 luni și bine mi-a făcut, plus că nu strică vanității mele puțină încurajare și ceva priviri admirative din oglindă.

Încă nu știu pe unde am să plec prin vacanță dar oriunde ar fi o să îmi placă.

Nu mi-am făcut încă lista cu ”rezoluții” pe 2013 pentru că îmi e lene și îmi e frică de lucrurile rămase restante, de finalul iminent al vacanței acordate acum vreo 2 ani.

Știu că sună fals la cât de des auzi că urare ”multă sănătate!” dar cam asta e baza, pe principiul că restul se rezolvă mai de la sine mai cu ceva muncă și încăpățânare.

Așa că 2013 să mă țină sănătoasă și pe mine și pe cei dragi din jur!

La mulți ani și ne vedem la anu’!

Sursa imaginii 

Tagged:

Leave a Reply

