Primăvara asta se poartă frumusețea naturală

Beauty is in the eye of the beholder! Sau un fel de frumusețea este subiectivă și depinde de privitor.

M-aș pune pe contrazis această expresie pentru că sunt două lucruri considerate a fi simboluri universal valabile ale frumuseții – pielea și părul. Încă din cele mai vechi timpuri femeile le-au acordat o importanță deosebită și au transmis din mama în fiică diverse rețete de înfrumusețare, leacuri bine păstrate pentru a avea pielea suplă și radiantă și părul strălucitor și sănătos.

Până și în poveștile clasice se menționează aceste două atribute – părul negru abanos și pielea albă a Albei ca Zăpada, obrajii rumeni și cosițele de legendă ai Ilenei Cosânzenei.

Chiar și în zilele noastre make-up artiștii subliniază că rolul machiajului e pentru a evidenția frumusețea naturală, nu pentru a modifica complet fizionomia unei persoane.

Și totuși cum stă de fapt treaba cu frumusețea și naturalețea?

Mulți ar spune că obrazul subțire cu cheltuială se ține, dar probabil că ei nu au auzit de Farmec sau de gama Farmec natural care celebrează ceea ce a dat Mama Natură fiecăreia, ajutând la întreținerea unui păr de invidiat și a unei pieli ce radiază de sănătate prin produsele îmbogățite cu argan, gălbenele și aloe vera.

Povestea mea cu Farmec începe din perioada liceului când, asemeni multor adolescente, m-am confruntat cu acneea. În ciuda recomandărilor cosmeticienei de a folosi crema de față de la Farmec cu aloe vera, eu mă încăpățânam să încerc toată gama de produse de îngrijire a feței din piață pe motiv că ”ălea-s mai bune”. Așa m-am chinuit cel puțin 2 ani de zile fără prea mari rezultate și cu o grămadă de bani dați pe fereastră până când n-am mai pus pe lista de contra faptul că era vorba de o firmă românească sau că prețul era mai mult decât accesibil.

Combinația de aloe vera și celelalte ingrediente conținute de cremă au îmbunătățit dramatic aspectul tenului meu pentru că săracul nu avea nevoie decât de hidratare corespunzătoare care regla producția de sebum și oferea tenului meu mixt îngrijirea de care avea atât de multă nevoie.

E inutil să zic cât de mult m-am bucurat când am văzut că rând pe rând dispar coșurile și punctele negre create de dezhidratare, așa cum mi-a explicat-o cosmeticiană. Și cum cât pielea mea se curăța mai tare cu atât creștea încrederea în mine și pudra și fondul de ten rămâneau uitate pe etajera din baie pentru că ce poate fi mai cool și mai frumos decât frumusețea naturală?

Cum de-a lungul timpului am tot căutat remedii naturale pentru îngrijirea pielii și a părului am descoperit uleiul de argan, ridicat în slăvi de toate blogărițele de beuty pentru proprietățile sale nutritive și puternic hidratante. Și din moment ce experiența cu uleiul nediluat m-a lăsat cu piele puțin prea grasă, crema celor de la Farmec pare remediul pe care îl căutam pentru perioadele mai reci, cu vânt când piele tinde să se usuce și mai mult.

Și cum o minune nu vine niciodată singură, pe lângă cremele mai sus menționate, Farmec se mai laudă și cu șampoane menite să ne dea cosițe demne de Rapunzel. Iar cum părul meu este vopsit și mă lupt cu faptul că se usucă, că are nevoie de balsam pentru descâlcire și că uneori se mai rupe pentru că este atât de uscat și de încăpățânat la pieptănare. Soluția perfectă este șamponul 2 în 1 cu argan care prin formula delicată asigură o degresare neagresivă, potrivită părului vopsit, uscat, aspru, lăsându-l uşor de pieptănat şi de aranjat și care prin conținutul de ulei de argan, bogat în omega-6, omega-9 și vitamine, hidratează părul uscat și friabil. În timp ce Keratina din compoziție, fortifică firul de păr, prevenind despicarea vârfurilor, uscarea și ruperea firelor de păr.

Și cum frumusețea naturală merita o reprezentantă pe măsură, n-a putut decât să mă bucure alegerea celor de la Farmec pentru cu Giulia este cea mai potrivită ambasadoare a gamei Farmec Natural!

Deci pentru mine frumusețea naturălă e dată de un păr puternic și sănătos și de o piele suplă și curată care îmi dau încredere în forțele proprii și ajută la păstrarea unei atitudini pozitive și optimiste. Pentru că  în cele din urmă starea interioară e cea care se reflectă și la exterior și dacă eu mă simt bine în propria piele atunci asta se va vedea și de către ceilalți și mă pot bucura de viață și de primăvara de afară!

Îndrăgosteste-te de o piele frumoasă! Îndrăgostește-te de viață!

Articol scris pentru Spring SuperBlog 2013

Tagged: , , , , , , ,

Leave a Reply

