Start spre o piele ca de mătase

Pielea frumoasă nu discriminează împotriva culorii sale fie că e albă, mulatră sau neagră ci împotriva delăsării sale în care gomajul, loțiunea hidratantă și epilatul cel de toate zilele sunt doar cuvinte din revistele de beauty.

Și că tot veni vorba de epilat, m-am îngrozit când, zilele trecute, am dat nas în nas cu diverse poze ale unor dive hollywoodiene cu pilozitatea corporală la vedere (Beyonce sau Julia Roberts). Eu înțeleg că unele se doresc a fi naturale dar a trecut de mult vremea de când femeia a ieșit din peșteră și societatea n-a pus la dispoziție diverse metode de a înlătura de părul nedorit și inestetic.

Istoria personală cu eliminarea părului de pe picioare sau de prin alte părți m-a purtat prin toată gama de soluții inventate – lama de ras, crema epilatoare, ceara (folosită acasă sau la salon) și epilatorul electric. Le-am folosit pe toate bune perioade de timp fie pe rând fie combinat atunci când eșua câte una.

De pe la 12 ani am făcut cunoștință cu crema epilatoare și apoi cu lama de ras. Fiind brunetă m-am trezit într-o vară că părul de pe picioare trece printr-o transformare rapidă de la blond la nu atât de blond și cum nu putea să stau fără pantaloni scurți și fuste m-am pus pe defrișat orice era la vedere și n-ar fi trebuit să fie expus și privitorilor. 

La un moment dat, sătulă de crema epilatoare urât mirositoare și de lama de ras cu care mă mai și accidentam și care părea să îndesească părul de pe picioare sau de la axilă de parcă-mi propusesem să cresc păr pentru o perucă în zonele alea, am încercat și ceara și nu m-am înțeles prea grozav cu ea pentru că m-am ales cu o iritație de toată frumusețea și cu puncte roșii pe picioare care s-au încăpățânat să mă acompanieze vreo 2 veri la rând în ciuda faptului că nu m-am mai apropiat de ceară și-am rămas la metodele știute.

Apoi pe la 14-15 ani m-am împrietenit cu epilatorul electric care și-a meritat cu vârf și îndesat investiția pentru că a mai rărit problema și era la îndemână mereu. În doi pași și trei mișcări picioarele erau netede ca mătasea și mișcările brațelor nelimitate de un tufiș ascuns în zona axilei.

Dar deși epilatorul din dotare are destule bile albe de partea sa are un mare minus care ține mai mult de mine decât de el – orice aș face părul crește la loc destul de repede și orice epilat nu mă ține mai mult de 7-9 zile, dacă am noroc.

De aceea de ceva vreme am luat la colindat magazinele online în căutare de oferte și promoții pentru aparate specializate în epilare definitivă.

Informații legate de IPL aveam de ceva vreme de când mă bătea gândul să mă duc la un salon specializat în astfel de tratamente, așa că știu că pielea mea se califică la nuanța potrivită pentru că nu e nici neagră nici mulatră, părul pe care îl vreau îndepărtat definitiv e negru – negru după atâtea sesiuni de ras, iar din moment ce sunt călită cu ușoara senzație de durere dată de epilatorul electric văd acea senzație de căldură ca pe o vacanță binevenită adusă pielii mele stresate ba de lamă, ba de pensete și multe rotații pe minut.

Pentru mine, un avantaj clar ar epilării cu IPL ar fi reducerea / eliminarea firelor crescute pe sub piele care mă scot din sărite pentru că nu am ce să le fac sau cum să scap de ele atunci când vreau eu. Asta pe lângă faptul că epilatul va avea probabil aceeași frecvență ca tunsul pe viitor adică o dată la câteva luni.

În concluzie am testat tot ce se putea testa în materie de epilat și sunt pregătită pentru următorul pas ”luminos” pentru o piele fină ca mătasea, nu ca blana ursului grizzly 🙂

Articol scris pentru Spring SuperBlog 2013. 

Tagged: , , ,

Leave a Reply

