#100 sau DoR Live – Draftul 1

Luni seara s-a lansat oficial ultimul număr din Decât o Revista la Cinema Eforie.

Locația aleasă a fost inedită iar evenimentul unul pe măsură. Pentru cei care studiază marketing sau branding ce s-a întâmplat luni seară e un exemplu foarte bun de ”așa da”. Față de lansările din Fabrică unde mai mult mergeam să-mi iau revista decât să mă bag în seamă cu cineva anume, cea de la Eforie ne-a forțat puțin mână să interacționăm la o bere, la un vin. S-a lăsat cu autograf după cum se vede și mai jos 😀

Evenimentul în sine a fost cumva o lectură colectivă de revistă. Așa l-a cunoscut pe Biju, i-am urat celui mai vârstnic cititor de DoR ”La mulți ani!”, am ascultat muzică bună via Eyedrops și Doru Trăscău (și da toate gagicile din jurul meu au început să suspine când a urcat pe scenă solistul de la Mono Jacks), am asistat la un moment de dans și unul de film care ne-a servit drept subiect de conversație mai apoi între o bere și un pahar de vin.

Momentul cel mai emoționant al serii?

Înregistrarea de la 112.

Din păcate a fost prea scurt. Mi-aș fi dorit clar mai mult. Poate la următorul. Până atunci ne vedem vineri la The Power of Storytelling! în mansarda celor de la Friends.

Din toată seara nu m-am ales decât cu o cană și un autograf (al treilea!!) de la Gabi Dobre.

P.S. Ăsta e postul cu numărul 100 și am vrut să fie despre ceva drag mie motiv pentru care l-am și scris cu atât de multă întârziere. Sper că și cel cu numărul va fi tot despre DoR!

 

Tagged: ,

Leave a Reply

