Puterea din spatele cuvintelor

A mai trecut un an și ceva cam multa vreme de când n-am deschis blogul nici măcar din curiozitatea de a verifica cine i-a mai trecut pragul. Lipsa de chef și lipsa de timp m-au făcut să-mi dozez atenția și energia spre lucruri mai mărețe (prima călătorie în afara țării de una singură) sau mai mărunte (citit cărți horror) și să uit de puterea care stă în spatele cuvintelor și mai ales de abilitatea lor de a trezi emoții, o stare de bine sau o licărire de empatie în cel sau cea care citește o mână de rânduri.

M-am mai gândit și în alte ocazii la superputeri – uneori pe la istorie în contextul războaielor și la filme în contextul ultimului film X-Men. Mi-aș fi dorit să fiu Jean Grey și să pot citi minți așa cum pot citi cărți sau să mut rapid și fără prea mare efort un obiect dintr-un loc în altul.

Dar din păcate ăstea rămân doar gânduri.

Realitatea stă în faptul că octombrie bate din nou la ușă și că deși eu nu pot face nimic special sau neobișnuit, blogul poate să capete superputeri la nevoie, mânat de o sarcină exactă, de un strop de inspirație și de SuperBlog.

Să-nceapă jocurile și fie ca superputerea cea mai faină să câștige!

Tagged:

One thought on “Puterea din spatele cuvintelor

  1. echipasuperblog October 1, 2013 at 1:43 am Reply

    Bine ai revenit in SuperBlog! Iti multumim pentru participare si iti dorim succes si inspiratie! Sa ne citim cu bine! 🙂

Leave a Reply

