Reeija – dă frâu liber imaginației tale

Gențile au avut dintotdeauna un soi de mister al lor pe care l-au etalat în diverse ocazii, întregind în fel și chip imaginea desăvârșită a purtătoarei sale. Fie că ne referim la scopuri estetice atunci când e musai de luat o geantă plic la o petrecere sau de unele mai practice atunci când geanta tip poștaș ține portofelul plin de carduri, un portfard, o carte, o umbrela, șervețele, mobil și uneori chiar și caserola în care ți-ai servit prânzul, geanta e mereu acolo, ca un simbol al feminității și o trecere definitivă de la adolescență la maturitate.

Ei bine ce se întâmplă atunci când nu vreau să fac niciun compromis între utilitate și frumusețe sau când îmi dau seama că de-a lungul zilei îmi schimb rolul de vreo 2-3 ori de la cel de angajată la cel de prietenă și apoi de party girl? Cum reușește săraca geantă să se adapteze în timp record la schimbările și necesitățile mele de a mă afișa în lume cu un accesoriu care să îmi completeze ținuta în mod exemplar?

Răspunsul e mai simplu decât pare – gențile Reeija cameleonice. Cele care la nevoie fie se măresc, fie se micșorează. Și cum se face asta vă întrebați probabil ? Prin compunerea și descompunerea elementelor care le alcătuiesc.

Cum ar fi de exemplu să avem o geantă tip poștaș care ar avea 2 buzunare mai mari, de mărimi diferite pe partea din fața? Și dacă v-aș spune că respectivele buzunare se pot detașa fie pentru că sunt prinse cu o capsă magnetică sau sunt prinse cu un fermoar. Buzunarul mai mic poate fi ușor adaptat și convertit la o geantă plic, iar cel de-al doilea ceva mai mare poate deveni cu ușurință o geantă de mărime medie numai bună ca pentru o ieșire între fete, la care poți atașa și o toartă sau un lanț de cele 2 găici metalice care o accesorizează.

This slideshow requires JavaScript.

Iar dacă aleg să îmi păstrez geanta în forma maxi, cu toate elementele detașabile atunci mai vin cu o propunere care mie una mi-ar salva spatele, umărul sau coloana pentru că sunt mare amatoare de cărăușie a diferitelor obiecte femeiești atât de indispensabile – bretelele multifuncționale. Geanta mea tip poștaș ar trece în timp record de la o purtare pe umăr la una tip ghiozdan atunci când dintr-o bretea fac două pentru că e bretea dublă din piele care rezistă oricărui efort și pe care le atașez mai apoi în forma clasică pentru a permite purtarea pe ambii umeri.

Și în caz că n-am menționat deja gențile Reeija mi-ar da frâu liber la imaginat genți de piele în diferite culori pentru că aș putea achiziționa și separat cele două buzunare tip poșetă care să-mi înfrumusețeze și să-mi scoată din anonimat gențile de piele cameleonice.

Așa că vă invit să dați frâu liber imaginației și să combinați în fel și chip elementele detașabile pentru a obține cele mai cool genți posibile!

Articol scris pentru SuperBlog 2013.

Tagged: , ,

Leave a Reply

