Dă-i înainte cu tupeu

If you can make a boy laugh you can make him do anything – parafrazare aproximativă după Marilyn Monroe.

Dragostea nu e unul din lucrurile pentru care te pregătești, de cele mai multe ori ea pur și simplu te ia prin surprindere și-ți servește la fileu o minge de toată frumusețea și o șansă să înscrii în terenul advers printr-o primă impresie favorabilă…asta dacă bineînțeles ai suficient curaj sau tupeu să nu rămâi imobilizat și chiar să faci ceva.

Așa mi s-a întâmplat când l-am văzut pe El la o petrecere de Halloween, costumat ca un James Dean pus pe frânt inimi în stânga și în dreapta, cu fete una și una gata să-i cadă la picioare. Puterea sa de seducție era inegalabilă și mai mult decât evidentă când te uitai puțin prin încăpere și vedeai cu toată suflarea feminină șușotea dar nici una dintre fete nu se încumeta să facă o mișcare.

Reveria mi-a fost întreruptă de cascada de râs care venea dinspre el și dinspre prietenii săi de parcă toată lumea din jur s-ar fi topit într-o pată uniformă de culoare, de parcă toții invitații erau acolo pe post de decor.

Mi-am revenit și mai brusc dintre norii roz și pufoși unde eu îmi imaginam un moment de film noir în care el mă observă din partea cealaltă a camerei, îmi zâmbește și eu îi zâmbesc iar apoi se mișcă șăgalnic spre mine se termină aparent cu un pahar de suc care a aterizat fix pe cămașa mea și cu o vizită urgentă la baie în speranța că mai pot salva ceva din aparențe.

Degeaba am încercat să usuc cu uscătorul de păr pata de suc pentru că Fanta deja se instalase peste carourile din cămașă. Slavă domnului avusesem inspirația să iau un body negru, simplu, din lycra pe mine. Dar uitându-mă în oglindă mă vedeam golașă și mult prea speriată pentru a ieși în mulțime într-un top prea mulat și cu un decolteu mult prea sugestiv.

Rotițele se tot învârteau în capul meu amenințând cu un mini incendiu între neuroni. Dar nu mă puteam opri din procesat diverse scenarii, știind foarte bine că doar o șansă am, un singur glonț de argint cu care să împușc prada și cu care să mă remarc în fața unui tip îl văzusem pentru prima oară și despre care nu știam nimic.

Cum tot căutam frenetic o soluție, două urechiușe negre se ițeau dintr-un dulap din spatele meu. Mâna se duce instinctiv spre sticla de parfum și degetele mi se lipesc de forma familiară a lui Super Playboy. Îi inhalez aroma de mandarină cu accente ușoare de frezie și de pasărea paradisului și-mi vine o idee sau mai degrabă o imagine cu o Marylin Monroe seducătoare, încrezătoare în propriile farmece lucru care mă face și pe mine să-mi activez super-puterile ascunse și să întorc lucrurile în favoarea mea. Trasez rapid o linie de dermatograf pe pleoapele superioare, îmi ciufulesc părul și aplic strategic la încheietura mâinii și pe gât un strop din elixirul magic care acum mă învăluie într-o mireasmă de chihlimbar și mosc.

Gândurile încep să se accelereze într-un iureș amețitor căutând fraza perfectă de introducere și pare-se că zeii îmi zâmbesc pentru că-mi servesc un Beautiful South cu al lor Dream a Little Dream of Me care îmi asigură și o intrare dramatică pentru că ritmul conversației dintre El și prietenii săi se încetinește și cu coada ochiului mă observă și-mi zâmbește în timp ce mă îndrept sigură în mers dar tremurând toată pe dinauntru spre a îi cere un dans.

Acceptă și-mi întinde o mână caldă, cu degete lungi care se înlănțuiesc cu ale mele și care mă trag și mai mult spre mijlocul camerei. Îmi șoptește printre versurile melodiei că sunt prima care a avut tupeul să îl abordeze toată seara și că se bucură că am făcut-o. Îi zâmbesc și îi explic cum de fapt cred că în toți băieții se ascunde un mic iepuraș năstrușnic care trebuie tentat cu morcovul potrivit.

A răs și el și așa am ținut-o aproape toată seara în râs și dans demonstrând că Marilyn știa ea ce știa și că de fapt chiar și cel mai frumos băiat poate fi cucerit cu puțin curaj și un strop de umor, iar mitul cum că sunt inabordabili e de fapt doar atât, un mit și nimic mai mult.

Articol scris pentru SuperBlog 2013.

Tagged: , , ,

Leave a Reply

