Nu pune mâna!

Cu toții am fost mici cândva și-am fost fascinați de acele obiecte puse pe rafturile mai înalte din bibliotecă sau cele pe care nu aveam voie să punem mâna, fie că era la noi acasă sau la alții.

Țin minte că un unchi de-al tatălui adusese dintr-o călătorie în Rusia o cutiuță muzicală din lemn lăcuit, cu o lebădă desenată pe capac și care avea la interior o balerină din porțelan, cu tutu din tul roz și părul negru, prins într-un coc lipit de cap cu un lipici special care slavă domnului a rezistat atunci când am început să trag de el. Era atât de delicată și de frumoasă în felul în care se învârtea în soclul ei din centru încât mereu o ceream când treceam pe la el. Din nefericire incidentul cu trasul de păr a adus cu sine și sintagma ”nu pune mâna!” deci următorii 5 ani, până la vârsta de 10 am privit-o dintr-un scaun de unde nu mișcam niciun deget.

Acum vă invit pe voi, dragi cititori să îmi povestiți voi pe ce nu aveați voie să puneți mâna când erați mici? După ce obiecte tânjeați nespus, consolându-vă că o dată și-o dată tot o să creșteți mari și o să vă puteți juca în voie de ele?

Și cum spusul de povești nu e gratuit ofer ca premiu, pentru cea mai bună poveste despre un obiect mult râvnit, un voucher de 50% reducere pentru produse din gama butoni și bijuterii cu cristale la o comandă efectuată din cadrul LuxuryGifts.ro (care prin intermediul clipului acesta m-a făcut să-mi amintesc de obiectul interzis al copilăriei mele).

Termenul limită de înscriere printr-un comentariu care trebuie să conțină în mod obligatoriu o adresă de email validă este 21 noiembrie, urmând ca pe 22 să anunț și câștigătorul.

Vă doresc mult succes!

Tagged: , ,

Leave a Reply

